Wat kun je doen bij Pakketpunt Laurens?

Bij Pakketpunt Laurens kun je terecht voor het ophalen Ên versturen van pakketten via DPD, UPS, GLS en Vinted Go. Wij zorgen ervoor dat je snel en zonder gedoe geholpen wordt.

✅ Pakket ophalen

Heb je een pakket besteld dat geleverd is bij ons punt? Neem dan een geldig identiteitsbewijs mee en je ontvangt je pakket binnen een paar tellen.

✅ Pakket versturen

Je kunt bij ons pakketten afgeven die voorzien zijn van een verzendlabel of retourcode.

UPS: Pakketten met verzendlabel of retourcode (QR).

Amazon: Retourzendingen met een geldig Amazon-retourlabel of -QR-code.

DPD: Alleen pakketten met een geprint verzendlabel. QR-codes van DPD kunnen wij helaas niet verwerken.

Vinted Go: Pakketten met zowel een geprint verzendlabel als een QR-code zijn welkom.

GLS: Retourzendingen met een GLS-retourlabel. Heb je nog geen label? Dan kun je deze eenvoudig bij ons aan de balie aanschaffen.

📌 Geen printer thuis? Geen probleem!
Wij kunnen het verzendlabel voor je tegen een kleine vergoeding printen. E-mail dan het label naar pakketpuntlaurens@gmail.com

✅ Retourzendingen

Online iets besteld dat toch niet naar wens is? Kom langs met je retourzending en wij zorgen dat het weer netjes teruggaat.

❗ Buiten openingstijden

Kun je het niet halen binnen onze openingstijden? Dan kun je je pakket (mits voorzien van een verzendlabel) plaatsen in onze speciale opslagbox.

Tip: Schrijf uw emailadres op het label. Dan ontvangt u van ons een verzendbevestiging

📌 Let op:
Pakketten zonder label kunnen niet in de opslagbox worden geplaatst en worden niet aangenomen buiten openingstijden.

Wij verwerken alle pakketten uit de opslagbox tijdens onze eerstvolgende kantooruren.